40 dingen om te doen als je je verveelt

Hey!

Vandaag heb ik een artikel met dingen die je kunt doen als je je verveelt. Ik vind ze persoonlijk allemaal leuk om te doen en ik maakte eigenlijk een lijstje voor mezelf omdat ik het zelf wil gebruiken zodat ik niet alleen maar naar mijn laptop grijp als ik me verveel.

1. Blogilates (workouts via YouTube)
2. Bloggen
3. Lezen
4. Natekenen
5. Collage maken
6. Recepten zoeken en in receptenboekje schrijven
7. Verder gaan met servies
8. Liedjes zoeken en leren te zingen
9. Een dans maken
10. Toneelstuk schrijven
11. Iets met acteren doen
12. Inspiratie voor een nieuwe kamer opzoeken opplakken
13. Een lijst maken met dingen die je kan doen als je je verveelt
14. Fashion moodboard
15. Haar, make up en een outfit doen die je nooit aantrekt.
16. Dagdromen
17. Aan een kalender achtig iets vol quotes beginnen
18. Nagels doen
19. In bad
20. Lijstje maken
21. Iets in je kamer verven
22. Leuke lunchideeën bedenken
23. Lekkere smoothie-/sapjesrecepten zoeken
24. Zoek een leuke nieuwe hobby (een sport, iets creatiefs)
25. Scrapbooken
26. Spelletjes die je vroeger altijd deed spelen
27. Iets bakken
28. Naar de bios
29. Een scene uit je favoriete serie, toneelstuk, film naspelen
30. Celeb style aankleden en haar en make-up doen
31. Bedenk challenges voor jezelf die je een bepaalde tijd vol wilt houden (fotochallenge, iedere week een keer koken etc.)
32. Maak een lijst van alle dingen die je lekker vind om te eten (van avondeten tot tussendoortjes)
33. Haartutorials op YouTube proberen
34. Zelf ijs maken
35. Maak alvast een menu voor de hele week
36. Een oppasadres zoeken
37. Teken of schrijf iets terwijl je niet kijkt
38. Als je van iets of iemand fan bent schrijf een verhaal over wat jij zou doen als je hem/haar of dat een dag was.
39. Print een kleurplaat uit of als je nog een kleurboek hebt liggen (kan er ook een voor volwassenen zijn) en ga kleuren.
40. Maak een boekje met allemaal dingen die je opvrolijken als je een keer verdrietig bent.

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben!

XOXO Eva

Welke van de 40 vind jij het leukste?

 

Geef een reactie

